روزهای بی او....

به او بگویید.....

روزهای بی او....

به او بگویید.....

دل به دل راه ندارد هرگز , مردمان می گویند دل به دل راه قشنگی دارد  

که درونش همه عشق است و وفا , و ندارد راهی به در بسته ی  

 

خاموش جفا , حال من می گویم , دل به دل راه ندارد هرگز... به یقین،  

 

دل به دل راه اگر داشت تومی دانستی ... که دلم را به قشنگی نگاهت  

بستم و چقدر محتاج نگاهت هستم باز می دانستی که ترک سبز غرورم  

 

از چیست ! وچرا خانه دل بی تو تهی است دل به دل راه اگر داشت تو  

 

می دانستی من هوس خالی از احساس تو را می دانم و پای عهدم تا  

 

ابد می مانم .... دل به دل راه ندارد هرگز ... به یقین دل به دل راه اگر  

 

داشت تو می دانستی ... که نباید بروی که نباید بروی .. به خدا بی تو  

 

دلم می میرد .............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد