روزهای بی او....

به او بگویید.....

روزهای بی او....

به او بگویید.....

از دست این نبودنت که عادت نمی شود !!                                                               

 

 

 

بعضی از آدم ها ...


به بعضی چیزه   ا عادت نمی کنند!..


مثل من ..


به نبودن تو !


...

صبر کن سهراب

گفـــتــــــه بـــــــــودے

قایـــــقـــــے خواهــــــم ساخــــــت

قــــــایــــــــــــقــــــــــــــــت جــــــــــــا دارد

من هم از همــــــهـــــمـــــه اهل زمیــــــن دلگــــــــیرم ...

شباهت...

 
 

چه شباهتے میان ماست

 

تو دل ٬ شکسته اے 

 

و

 

من دل شکسته ام 

...

ببخشید منزل خداست؟

این منم مزاحمی که آشناست

هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است

ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست

شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است

چرا به ما که میرسد حساب بنده هایت جداست؟؟

الو الو....

دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد

خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟؟؟؟

چرا صدایتان نمیرسد کمی بلندتر صدای ما چطور؟؟؟

خوب صاف و واضح و رساست؟؟؟

اگر اجازه می دهی برایت درد و دل کنم

شنیده ام که گریه بر تمام درد ها شفاست

دل مرا بخوان به سوی خود تا سبک شوم

پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست

الو الو

مرا ببخش

باز هم مزاحمت شدم

دوباره زنگ میزنم

دوباره تا خدا خداست

  

 

بیا حواسمان را پرت کنیم

مال هرکس دورتر افتاد

عاشق تر است.

اول خودم

حواسم را بده تا پرت کنم....

                                                              

                                                                  "کیکاووس یاکیده"

..................

یادم باشد برای درس گرفتن و درس دادن به دنیا آمده ام ...

نه برای تکرار اشتباهات گذشتگان.

یادم باشد با کسی آنقدر صمیمی نشوم شاید روزی دشمنم شود

یادم باشد با کسی دشمنی نکنم شاید روزی دوستم شود

یادم باشد که روزگار خوش است و تنها دل ها ، دل نیست.

یادم باشد پاکی کودکیم را از دست ندهم.

یادم باشد قبل از هر کاری با انگشت به پیشانیم بزنم تا بعدا با مشت بر فرقم نکوبم.

یادم باشد امید کسی را از او نگیرم شاید تنها چیزی باشد که دارد.

                                          یادم باشد که عشق کیمیای زندگیست!